
Στην ομάδα εργασίας, εκτός από τον Στηβ Βρανάκη, συμμετέχουν η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, η Ειρήνη Αναστασιάδου, ειδική σύμβουλος του υπουργού Τουρισμού στον Τομέα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και η Ελευθερία Φίλη, προϊσταμένη του Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων και Παραγωγών στη Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ. Προτεραιότητα αποτελεί η σύνθεση της κεντρικής στρατηγικής τοποθέτησης του brand της χώρας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), που θα επεξεργασθεί ένα εμπλουτισμένο όραμα και κατά συνέπεια μία ανανεωμένη αποστολή (vision & mission) σύμφωνα με τις τάσεις της σύγχρονης ζήτησης. Μία ακόμα προτεραιότητα της ομάδας εργασίας, η επεξεργασία της επανατοποθέτησης του ελληνικού brand σε ευρύτερο -εξωστρεφές- πλαίσιο, την γνωστή πρωτοβουλία Repositioning Greece που τελεί υπό την ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών.
Στις αρμοδιότητες της ομάδας εργασίας, περιλαμβάνονται, επίσης, η πρωτοβουλία σύνταξης του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου 2021-2030, ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων δράσεων ανανέωσης του καθώς και η υποβολή εισηγήσεων μακροπρόθεσμου ορίζοντα που προορίζονται να ανατροφοδοτούν με δεδομένα και ιδέες το κεντρικό στρατηγικό σχέδιο. Η ομάδα επίσης θα εισηγείται βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως το σχεδιαστικό και λειτουργικό φρεσκάρισμα των περιπτέρων του ΕΟΤ με τα οποία ο Οργανισμός συμμετέχει στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Ακόμα, μία σημαντική πρωτοβουλία, αφορά στην αναβάθμιση λειτουργίας και περιεχομένων του ιστότοπου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού www.visitgreece.gr.
H πρώτη εντύπωση της αγοράς είναι θετική, καθώς ο σχεδιασμός παραπέμπει σε στοχευμένη προσέγγιση του ζητήματος της εξωστρέφειας και της επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού. Επίσης, ενδιαφέρον έχει η συμμετοχή του ΕΟΤ, που κατά πάσα πιθανότητα θα αναλάβει να επεξεργασθεί τις εισηγήσεις της ομάδας εργασίας και να υλοποιήσει επιτυχώς το νέο σχεδιασμό, καθώς ο οργανισμός χρήζει επειγόντως εκσυγχρονισμού της λειτουργίας του, σύμφωνα με τα πρότυπα επιτυχημένων εθνικών οργανισμών τουρισμού στα κράτη-μέλη της Ε.Ε.
