Ομάδα Εργασίας Branding του ελληνικού τουρισμού με συντονιστή τον Στηβ Βρανάκη, επί σειρά ετών επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, συστήνει το υπουργείο Τουρισμού, υπό την εποπτεία του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη. Η ενέργεια αυτή, αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου για τη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό.
Στην ομάδα εργασίας, εκτός από τον Στηβ Βρανάκη, συμμετέχουν η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, η Ειρήνη Αναστασιάδου, ειδική σύμβουλος του υπουργού Τουρισμού στον Τομέα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και η Ελευθερία Φίλη, προϊσταμένη του Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων και Παραγωγών στη Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ. Προτεραιότητα αποτελεί η σύνθεση της κεντρικής στρατηγικής τοποθέτησης του brand της χώρας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), που θα επεξεργασθεί ένα εμπλουτισμένο όραμα και κατά συνέπεια μία ανανεωμένη αποστολή (vision & mission) σύμφωνα με τις τάσεις της σύγχρονης ζήτησης. Μία ακόμα προτεραιότητα της ομάδας εργασίας, η επεξεργασία της επανατοποθέτησης του ελληνικού brand σε ευρύτερο -εξωστρεφές- πλαίσιο, την γνωστή πρωτοβουλία Repositioning Greece που τελεί υπό την ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών.
Στις αρμοδιότητες της ομάδας εργασίας, περιλαμβάνονται, επίσης, η πρωτοβουλία σύνταξης του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου 2021-2030, ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων δράσεων ανανέωσης του καθώς και η υποβολή εισηγήσεων μακροπρόθεσμου ορίζοντα που προορίζονται να ανατροφοδοτούν με δεδομένα και ιδέες το κεντρικό στρατηγικό σχέδιο. Η ομάδα επίσης θα εισηγείται βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως το σχεδιαστικό και λειτουργικό φρεσκάρισμα των περιπτέρων του ΕΟΤ με τα οποία ο Οργανισμός συμμετέχει στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Ακόμα, μία σημαντική πρωτοβουλία, αφορά στην αναβάθμιση λειτουργίας και περιεχομένων του ιστότοπου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού www.visitgreece.gr.
H πρώτη εντύπωση της αγοράς είναι θετική, καθώς ο σχεδιασμός παραπέμπει σε στοχευμένη προσέγγιση του ζητήματος της εξωστρέφειας και της επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού. Επίσης, ενδιαφέρον έχει η συμμετοχή του ΕΟΤ, που κατά πάσα πιθανότητα θα αναλάβει να επεξεργασθεί τις εισηγήσεις της ομάδας εργασίας και να υλοποιήσει επιτυχώς το νέο σχεδιασμό, καθώς ο οργανισμός χρήζει επειγόντως εκσυγχρονισμού της λειτουργίας του, σύμφωνα με τα πρότυπα επιτυχημένων εθνικών οργανισμών τουρισμού στα κράτη-μέλη της Ε.Ε.